perjantai 24. lokakuuta 2014

Omien raksuttimien huolto

Eilen poikettiin tavanomaiseen torstai-iltaiseen tapaamme mun vanhempien luona katsomassa perinteisesti Koko Suomi Leipoo -ohjelmaa, ja siinä samassa sain huollettua omat kynnet kun rakennekymsijutut on vielä vanhempien luona kun mun ja avokin kaksioon ne ei mahdu. Äiti vähän autteli porailussa oikean käsen kanssa kun se vähän kauhistuttaa tehdä itse kun mun vasenkätisyys on aikas heikkoa :D 
Halusin tehdä ihan perus kynnet ilman mitään väriä, jotta ne olisi helppoa lakkailla. Kasvut oli muutamassa viikossa tulleet aivan ruokottomaksi vaikka kaikki kynnet olin saanut pidettyä hyvin ilman ilmaantumista tai irtoilua, tosin viilatessa muutamasta irtosikin tippi mutta uudethan saa ainapaikoilleen :)



Tässä tulosta huollon jälkeen (keskisormen kynsi näyttää vinolta koska koko sormi on mulla vähän vimpula)



Ennen huoltoa, vähän kynsilakkaakin siellä sun täällä...
Tämän hetkisestä tilanteesta en ottanut kuvaa sillä niissä on hyvin karmaisevan värinen lakka, joka pullossa oli kiva ja kynsillä ei...vaatii alleen ilmeisesti jonkun värilakan näyttääkseen kivalta. Ensi kerralla varmastikin postailen vähän kivemman lakkauksen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti