sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Moominlover

Oli pakko tulla vielä näin iltasella päivittämään tänne mun uudet rakkauskynnet, nimittäin maalasin hetki sitten kynsilleni tiistaista muumiaalmanreissua varten tietystikkin muumeja. Olen hyvin vannoutunt muumifani, ja olen pienestä asti rakastanut niitä, eikä näytä se rakkaus katoavan :) Näin parikymppisenäkin rakastan katsella muumeja, lukea sarjakuvia, Toven kirjoja sekä keräillä kaikkea muumitavaraa. Lempparin kuitenkin on Pikku Myy, jonka varmaan huomaa alla olevien kuvien perusteella mun avaimistani jossa roikkuu 5 erilaista Myytä (6 muuten mutta yksi on tipahtanut :/ ). Kyllä oli aika räpeltämistä näiden akryylimaalien kanssa, mutta saimpahan harjoitusta niidenkin kanssa, kun en heidän kanssa ole leikkinyt pitkiin aikoihin.

Näihin käytin:

O.P.I - Base- & Top Coat

IsaDora - Marzipan

China Glaze - Lemon Fizz

3 nimetöntä lakkaa (sininen, vaaleanpunainen ja vaaleanlila)

Akryylimaalit

Nail Art sivellin




Alimmassa kuvassa kaikkein rakkain Myy avaimenperäni joka on roikkunut matkassa jo todella monta vuotta ja on vähän päässyt mustumaan matkan varrella :D Uusia Myy juttuja saattaakin tiistaina kerääntyä mukaan muumimaasta, ja reissua odotan jo todella innolla! Nyt painun lukemaan muumeja, hyvät yöt lukjaiset! :)

6 kommenttia:

  1. Oletpa jaksanut nähdä vaivaa - todella kivat! =)
    Hauskaa reissua!

    VastaaPoista
  2. Ihanat! Pikku Myy on kans mun lemppari :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos kaikille! :) varmasti tulee hauska reissu vaikka sadetta on luvattukin :D

    VastaaPoista
  4. Voi kuinka söpöt! :) Mulla ei riitä kärsivällisyys akryylimaaleihin, maalailen sitten vaan kynsilakoilla, käy se niinkin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! :) Mäkin ajattelin ettei mun kestä, mutta jollain ihme sisulla sain nämä valmiiksi :D

      Poista