sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Haastetta

Ihan ensimmäiseksi isot kiitokset Sannulle, jolta haasteen sain :)


Ensimmäinen osassa pitää vastata kymmeneen kohtaan. Tässä tulee:

1.  Suosikkiväri: Vaaleat värit, mutta kynsissä vaaleanpunainen/pinkki
2.  Suosikkieläin: Kissa
3.  Suosikkinumero: 24
4.  Suosikki alkoholiton juoma: Maito
5.  Facebook vai twitter: Facebook
6.  Intohimoni: Ystävät, perhe, kynnet tietysti, kissat sekä ruoka :)
7.  Saada vai antaa lahja: Molemmat!
8.  Suosikkikuvio: Pallot
9.  Suosikkiviikonpäivä: Lauantai ja perjantai
10. Suosikkikukka: Gerbera

Toisessa kerrotaan 8 satunnaista asiaa itsestä.

1. Olen soittanut n. 9vuotta pianoa
2. Saan pian oman pienen ragdoll kissanpennun :)
3. Olen vaatefriikki, en kuitenkaan suuresti seuraa muotia, vaan ostan vaatteita joista pidän
4. Opiskelen ravintolakokiksi, mutta haluaisin seuraavaksi opiskella kosmetologiksi
5. Minulla on autona Mini
6. Pidän eniten kirpeistä karkeista
7. Olen hyvä leipomaan cupcakeseja
8. Omistan paljon kynsijuttuja (yllätys) :D


Sääntöjen mukaan siis:
- kiitä blogia, jolta sait haasteen
- vastaa edellä oleviin kohtiin 
- kerro 8 satunnaista asiaa itsestäsi
- haasta 8 blogia



Ja kertokaapas kaikki kommentein, jos tahdotte haastetta! :)
Ps. kerron vielä ilokseni, että sain tänään ensimmäisen lukijani! :)

1 kommentti:

  1. Näkyykö teksti teilläkin noin hassusti valkoisena? Mulla ainakin näkyy enkä osaa tehdä asialle mitään, pahoittelen :D

    VastaaPoista