perjantai 26. huhtikuuta 2013

Cartoon Nails

Selailin jälleen kerran tässä FB.n kynsikoristelut ryhmää ja spottalin jonkun kokeilleen cartoon nailsien tekemistä. Kuvassa löytyi linkki blogiin josta taas linkki youtuben tutoon. Työpäivän jälkeen aloinkin sitten tuumasta toimeen. Päätin käyttää helpompaa taktiikkaa (tai ainakin minusta helpompaa) eli ensin lakataan kynnet mustalla jonka jälkeen peittävällä pinkillä tai millä värillä sitten haluaakaan, ja sitten vain kärjet mustalla ja valkoiset ns. huutomerkin näköiset jutut päälle. Mun tekeleet eroaa noista youtuben hienoista sillä, että mun mustat rajat on niin paljon paksummat, mutta ainakin näkyy :)

Näissä käytin:

Kicks Base Coat

Yes Love - Y38

Maybelline MNY - 673

Taisu Nail Art - valkoinen lakka

Konad Top Coat


Kädet on vähän hassussa asennossa kun koitin peittää kämmeneen kirjoitettuja lakan sävynumeroita kun ei ollut paperia käden ulottuvilla :D

Kävimme tänään myös äidin kanssa Plazassa jossa tarkoitus oli etsiä uutta kalenteria jotka eivät kuitenkaan olleet vielä saapuneet kirjakauppaan, sekä matkaan lähti Glitteristä hauska otsislisäke, kun musta ei oo otsatukkaa leikkaamaan niin sitten tehdään niin päin, että otsatukka laitetaan mun päähän :D Tää on kyllä aika hauska! Nyt mä lähden valmistautumaan illan synttärijuhliin, vaikka mennäänkin vaan Tivoliin mutta ompahan siellä mulle skumppaa ja pöytävarausta, sekä tietty kaverit!
PS. Nyt onkin seuraavat 5pv vapaata, että saankin lakata kynsiä ahkerasti ja postailla tänne niitä teille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti