maanantai 17. kesäkuuta 2013

Turun ja lähialueen kynsimiittipostaus vol. 1

Onkohan tää maanantai mun viikon varmin postauspäivä, kun tuntuu että kirjottelen tänne nykyään vaan maanantaisin? Tai sitten mulla on aina vaan maanantai...No kuitenkin tulin teille tekemään postauksen Turun ja lähialueen kynsimiitistä joka oli lauantaina. En tuntenut sieltä ketään, mutta ihan älyttömän mukavaa porukkaa siellä oli, ja sain tutustua loistaviin ihmisiin! Iltapäivä/ilta meni grillailun, syömisen, arvonnan, ostelun ja vaihtamisen merkeissä, ja mulla oli ainakin ihan sikahauska päivä :) En ole vielä ehtinyt kuvaamaan miitistä ostamiani/saamiani juttuja, mutta tässä kuitenkin kuvia miitistä!


Tässä siis kynnet joilla lähdin miittiin. Hieman sain niitä rutattua kiireessä, sillä aamulla mulla oli aamuvuoro, menin 7 töihin ja pääsin jo 12 kun pyysin näiden miittikiireiden takia, sitten vaan äkkiä kotiin ja suihkuun sekä kynnet kuntoon ja menoksi!
Näissä käytin:

Gina Tricot - Pick Me

Kiko Holographic - 402

IsaDora - Marzipan

Taisu - valkoinen ja hopea nail art lakka

Kicks Base Coat

Sally Hansen Diamond Flash

Myytäviä juttuja

Arvontaa

Koko poppoo!

Kaikkien kynnet :)

Siinäpä vähän miittikuvia, ensi postauksessa varmaankin välistä vähän uusia kynsiä, jotka tein miitistä hankkimillani lakoilla, ja tulossa myös ostettuja ja saatuja juttuja -postaus. Nyt taidan lähteä hakemaan piilolinssejä ja uusia aurinkolaseja, kun eilen vanhoista lähti linssi irti. Maanantaita kaikille! :)



4 kommenttia:

  1. Ei juma, miten mä voin näyttä JOKA kuvassa IHAN hirveeltä!! Tässäki näytän siltä niinku mulla olis käsi vähintäänki lehmän perseessä, voi jeesus!!!! -___-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no oikeen edustava kuvahan toi on! oikee tilannekuva :D

      Poista
  2. mitä blogia tuo musta stiletti kynsinen pitää? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeksi en ole ollenkaan huomannut kommenttiasi, mutta tässä linkki :)http://mustaakynsilakkaa.blogspot.fi/

      Poista