tiistai 21. lokakuuta 2014

Hempeä ranskis

Nyt pitkästä aikaa raksujen päivitystä tänne! Äidin kynnet oli jälleen huollon kohteena (omatkin tarttis huoltaa mutta niin olevinaan kun kiireinen olen niin...) jolloin päätettiin laittaa pitkästä aikaa ranskis. Väriksi valikoitui viileän vaaleanpunainen jota vähän piristin valkoisella/läpinäkyvällä glitter dustilla. Äiti tykkäsi kovasti kun tulos oli neutraali ja hillitty eikä mitään hurjia glitterövereitä. Ehkäpä ranskiksen hymyn tulos ei ollut ihan paras mahdollinen koska kiire jälleen kun pienellä varotusajalla tehtiin kynnet. Tyytyväinen kuitenkin olin uuteen Hoitolatukust hankittuun Alexian rakennegeeliin, vaikka ehkä puhun vielä vähän enemmän Mosaicin puolesta, vaikka niistä vasta muutamaa tuotetta olen käyttänyt, ostoslistalla tosin olisi monia ;) 

Pikkasen tuli huono kuva räpsästyä mutta parempi sekin kun ei mitään. Lopuksi laitan vielä tämän päivän koulujutuista muutamaa kuvaa, aiheena oli mustavalkokuvaan meikkaus ja peittävä meikki. 


Tässä vähän tatuoinnin peittoa


Sitten Maijastiinan mulle meikkaamat simmut. Tällä kertaa ei mulla oikein muuta olekaan, joten kivoja tiistai-illan jatkoja kaikki! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti