torstai 23. toukokuuta 2013

Kaikkien kanssa ei vaan aina voi olla kaveri...

Nimittäin tämän lakan. Voih. Mä niin yritin, YRITIN kovasti tottua tähän väriin ja ystävystyä tän lakan kanssa, mutta ei onnaa, ei sitten millään. Lakka päätyi mulle FB:n kynsipostitusringin kautta, ja ajattelin että ehkäpä musta tulee vielä tämän sävyisen vihreän ystävä, mutta kynsille tämän pantuani, ajattelin heti että ei. Ehkäpä tämä luonnistaisi jonkun toisen värin kaverina? Tai ehkäpä laitan sen sivuun odottamaan ensi kuun kynsimiittiä (josta oon muuten ihan superinnoissani!) jossa se toivottavasti saisi uuden rakastavamman kodin, ja omistajan jonka ihonväriin se sopii, toisin kuin omaani? En ole oikeen vielä päättänyt. Ehkä jälkimmäinen. No kuitenkin koitin tätä väriä piristää valkoisella nail art lakalla ja helmillä mutta eipä se auttanut, vaikka poikaystävä väristä pitikin, niin mun mieleen tämä ei ole.

Näissä epäystävyyskynsissä käytin:

Rimmel 60 seconds - Limealicious

Taisu Nail Art - Valkoinen

Vaaleanvihreät helmenpuolikkaat

Kicks Base Coat

Sally Hansen - Diamond Flash Top Coat



Olisittekos te tän lakan kaveri? Nimittäin nyt mä sen päätin. Tää lähtee etsimään uutta kotia, mun lakkakorissa ei oo enää hänelle tilaa :D Kiitos ja anteeks Rimmel.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti